RKBS De Regenboog maakt deel uit van Stichting Panta Rhei

De Regenboog is een Panta Rhei school. Stichting Panta Rhei heeft zestien katholieke en openbare basisscholen in Leidschendam, Voorburg, Voorschoten en Den Haag. Panta Rhei staat garant voor de kwaliteit van het onderwijsprogramma, individuele zorg voor kinderen en de aanwezigheid van naschoolse opvang. Panta Rhei is een uitspraak van een Griekse wijsgeer en betekent letterlijk ‘alles is beweging’. Deze gedachte staat centraal op onze scholen. De ontwikkeling van kinderen is voortdurend in beweging. Kinderen staan ook nooit stil: ze spelen, sporten en doen hun schoolwerk. Ook de school is voortdurend in beweging. Zij past zich aan bij nieuwe ontwikkelingen en maakt gebruik van actieve werkvormen en de moderne lesmethoden. Het kind krijgt zo kwalitatief goed onderwijs. In beweging zijn is bij Panta Rhei vanzelfsprekend.

Klik hier om naar de website van Stichting Panta Rhei te gaan