Tussen Schoolse Opvang

De Tussen Schoolse Opvang (TSO) op De Regenboog wordt georganiseerd door Boter Kaas en Overblijf.
De kinderen blijven op school over en er is voor alle kinderen voldoende gelegenheid om te eten en te spelen. Daarnaast bieden zij voor kinderen die dat leuk vinden regelmatig extra activiteiten aan.
Om u kunt in te schrijven voor de overblijf mailt u naar info@boterkaasenoverblijf.nl.

Buiten Schoolse Opvang

De BuitenSchoolse Opvang (BSO) wordt onder andere georganiseerd door Norlandia (voorheen Kindex), B4Kids en KDV de Uitvinder. Alle organisaties komen de kinderen bij school ophalen om vervolgens naar verschillende ruimtes in de buurt te gaan. Norlandia heeft tot 31 augustus 2023 ook een BSO locatie in de school.
Vanaf 1 september is de nieuwe huurder van het BSO lokaal, Boter Kaas en Overblijf.

Voor meer informatie of het aanmelden van uw kind(eren) kunt u op onderstaande link klikken:
Norlandia
Smallsteps